“Avanti Pulcinella!…cosa zè el teatro dele maschere? Ostragheta che naso masa groso te vegnìo, me consolo del mio, foto si, foto no, fotosiop... Anca ti como el dotor Balanson a picar mazzacoppia. Ze pericolos! e anco besogna saverlo far besogna tener el teco zusto e la cadensa anco, ti podet far del mal al poereto che soto branca el liverin...sa da far lavor de zapa no de lapa ”
“ Arlechin servo de un sol paron ora son, che vuoi che ta digo, no podo far tuto mi! E taiar de legno, e dar da magnar a le galine par due volte: matina e sera… NO GHO TEMPO PER CATAR LI FUNGHI!!
…ho solo doi man e un buso nel dedrìo (chel ma serve per scaregar l’ariéta che se forma ne lo stomego dopo la pénichela ). Mi so malado, manco el spezial me cura, el dise che stoi ben…ma mi no so convinto che quando sona el boto me se intorbida la panza e tuti i dì gho de magnar qualcossa. Si lavori un pocheto, zè masa pegio el dolore ale spale mé vien”.
"Ghò massa cosse da far…e pure el mi paron ze andao. El me disea che dovea andar en Francia…a provar le piste a la Porta del re Soleil (o a magnar ol gran soleil?), so confuso, no me rigordi ben…par mi zè un pocheto schemo! Opure furbeto? … mi sospeto che zè andao par le putée, ghe piasen tanto quèe ! ”
“El motivo no pol saver me dise sempre…mi son strano, ghol servélo bacao. No ho fato la scola mi. Son fiol dona lavandaia pota!... mi pare no lo mai veduto, zè partio un dì par tripulì e no zè più tornao. Ma mi ma domando: zè podi far una guera con tanti sciopi e scarpon par tri polastréle o gali o galine ca sian?! Si me li domandavan a mì, subito a li regalavi via…diavolo di uno sporcason…dun satanaso!